Брой 04, 2019 LII   вход за абонати  
bg | en           

СПА Хотел "Медикус" с чатбот от UMNI


СПА Хотел "Медикус" с чатбот от UMNI
Семейството на виртуалните асистенти на Umni порасна с още един член - чатботът на СПА Хотел "Медикус"
Виртуалният асистент на хотела обслужва клиентите в Месинджър на два езика, а услугите му включват:
- Предоставя помощ при избора на помещение и извършва резервация
- Обяснява за вариантите за разплащане, условията и подробностите в случай на анулиране
- Предоставя детайлна информация за ресторанта и бара
- Дава детайли относно СПА-центъра и услугите, спортните активности, услугите, паркинг и локация, групови оферти
- Разяснява какво е работното време на всички отдели в хотела
- Съдейства за директна връзка с рецепцията на хотела
Чатботът е софтуерно решение, което автоматизира комуникацията на бизнеса с клиентите в Месинджър и на сайта на бизнеса като имитира разговор с човек и предоставя информация чрез текст, снимки, видео, аудио, прикачени файлове или интеграция с външни бази данни.

11.07.2019


 
    Share