Брой 04, 2019 LII   вход за абонати  
bg | en           

Експертите съветват



4 ТИПА ПОТЕНЦИАЛНИ КЛИЕНТИ, КОИТО ТРЯБВА ДА РАЗБЕРЕТЕ

  4 ТИПА ПОТЕНЦИАЛНИ КЛИЕНТИ, КОИТО ТРЯБВА ДА РАЗБЕРЕТЕ   Крайната цел на всеки търговец е да затвори сделката. Приключването на една транзакция е като да преминете през врата и да я затворите зад себе си. Да накарате клиента да предприеме действие и да ви даде нещо ценно за вас в замяна на нещо...

Цялата статия
4 ТИПА ПОТЕНЦИАЛНИ КЛИЕНТИ, КОИТО ТРЯБВА ДА РАЗБЕРЕТЕ

4 ТИПА ПОТЕНЦИАЛНИ КЛИЕНТИ, КОИТО ТРЯБВА ДА РАЗБЕРЕТЕ

  4 ТИПА ПОТЕНЦИАЛНИ КЛИЕНТИ, КОИТО ТРЯБВА ДА РАЗБЕРЕТЕ   Крайната цел на всеки търговец е да затвори сделката. Приключването на една транзакция е като да преминете през врата и да я затворите зад себе си. Да накарате клиента да предприеме действие и да ви даде нещо ценно за вас в замяна на нещо...

Цялата статия

КАК ДА НАЕМЕМ СЕЗОННИ РАБОТНИЦИ ОТ СТРАНА ИЗВЪН ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ

  КАК ДА НАЕМЕМ СЕЗОННИ РАБОТНИЦИ ОТ СТРАНА ИЗВЪН ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ   В множество бизнес сектори, специално в сектор Туризъм, въпросът с наемане на сезонни работници добива особена значимост. Ето защо избрахме да представим на Вашето внимание тази гореща тема с фокус върху правния анализ на...

Цялата статия
КАК ДА НАЕМЕМ СЕЗОННИ РАБОТНИЦИ ОТ СТРАНА ИЗВЪН ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ

КАК ДА НАЕМЕМ СЕЗОННИ РАБОТНИЦИ ОТ СТРАНА ИЗВЪН ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ

  КАК ДА НАЕМЕМ СЕЗОННИ РАБОТНИЦИ ОТ СТРАНА ИЗВЪН ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ   В множество бизнес сектори, специално в сектор Туризъм, въпросът с наемане на сезонни работници добива особена значимост. Ето защо избрахме да представим на Вашето внимание тази гореща тема с фокус върху правния анализ на...

Цялата статия

СИЛАТА НА БРАНДИНГА И КОМУНИКАЦИИТЕ В ПРОЦЕСА НА ИЗГРАЖДАНЕ И ПОДДЪРЖАНЕ НА РАБОТОДАТЕЛСКИ ИМИДЖ

  СИЛАТА НА БРАНДИНГА И КОМУНИКАЦИИТЕ В ПРОЦЕСА НА ИЗГРАЖДАНЕ И ПОДДЪРЖАНЕ НА РАБОТОДАТЕЛСКИ ИМИДЖ   Привличането, задържането и развитието на талантите през последните години се превръща във все по-голямо предизвикателство пред работодателите не само у нас, но и в целия свят. Темата вълнува...

Цялата статия
СИЛАТА НА БРАНДИНГА И КОМУНИКАЦИИТЕ В ПРОЦЕСА НА ИЗГРАЖДАНЕ И ПОДДЪРЖАНЕ НА РАБОТОДАТЕЛСКИ ИМИДЖ

СИЛАТА НА БРАНДИНГА И КОМУНИКАЦИИТЕ В ПРОЦЕСА НА ИЗГРАЖДАНЕ И ПОДДЪРЖАНЕ НА РАБОТОДАТЕЛСКИ ИМИДЖ

  СИЛАТА НА БРАНДИНГА И КОМУНИКАЦИИТЕ В ПРОЦЕСА НА ИЗГРАЖДАНЕ И ПОДДЪРЖАНЕ НА РАБОТОДАТЕЛСКИ ИМИДЖ   Привличането, задържането и развитието на талантите през последните години се превръща във все по-голямо предизвикателство пред работодателите не само у нас, но и в целия свят. Темата вълнува...

Цялата статия

ДАЙТЕ ИДЕНТИЧНОСТ НА КЛИЕНТИТЕ СИ (НА ПОДХОДЯЩА ЦЕНА)

  ДАЙТЕ ИДЕНТИЧНОСТ НА КЛИЕНТИТЕ СИ (НА ПОДХОДЯЩА ЦЕНА)   Голяма част от нас възприемат 9 в края на цените като трик, който цели да заблуди купувачите с един порядък надолу. Приемаме много високите цени като сюрреалистични, но те имат своята силна логика и работят безотказно. Защо хората плащат и...

Цялата статия
ДАЙТЕ ИДЕНТИЧНОСТ НА КЛИЕНТИТЕ СИ (НА ПОДХОДЯЩА ЦЕНА)

ДАЙТЕ ИДЕНТИЧНОСТ НА КЛИЕНТИТЕ СИ (НА ПОДХОДЯЩА ЦЕНА)

  ДАЙТЕ ИДЕНТИЧНОСТ НА КЛИЕНТИТЕ СИ (НА ПОДХОДЯЩА ЦЕНА)   Голяма част от нас възприемат 9 в края на цените като трик, който цели да заблуди купувачите с един порядък надолу. Приемаме много високите цени като сюрреалистични, но те имат своята силна логика и работят безотказно. Защо хората плащат и...

Цялата статия

КАКВО БИ СЕ СЛУЧИЛО, АКО НЯМА FACEBOOK?

  КАКВО БИ СЕ СЛУЧИЛО, АКО НЯМА FACEBOOK? Около два милиарда души по света използват платформата редовно, 1,4 милиарда дори ежедневно. Средният потребител я посещава осем пъти на ден, като прекарва там общо 35 минути     Когато миналата година американски сенатор попита Марк Цукерберг: Кой е...

Цялата статия
КАКВО БИ СЕ СЛУЧИЛО, АКО НЯМА FACEBOOK?

КАКВО БИ СЕ СЛУЧИЛО, АКО НЯМА FACEBOOK?

  КАКВО БИ СЕ СЛУЧИЛО, АКО НЯМА FACEBOOK? Около два милиарда души по света използват платформата редовно, 1,4 милиарда дори ежедневно. Средният потребител я посещава осем пъти на ден, като прекарва там общо 35 минути     Когато миналата година американски сенатор попита Марк Цукерберг: Кой е...

Цялата статия

НЕОБХОДИМ ЛИ Е КОНТРОЛ НА СТРОИТЕЛНО-ИНВЕСТИЦИОННИТЕ ПРОЕКТИ?

НЕОБХОДИМ ЛИ Е КОНТРОЛ НА СТРОИТЕЛНО-ИНВЕСТИЦИОННИТЕ ПРОЕКТИ? Отговорът на този въпрос определено е ДА. Всеки Инвеститор желаvе неговата сграда да е най-красива, впечатляваща, запомняща се, сигурна, надеждна,енергоефективна,екологична, с малки експлоатационни разходи.   Контролът на...

Цялата статия
НЕОБХОДИМ ЛИ Е КОНТРОЛ НА СТРОИТЕЛНО-ИНВЕСТИЦИОННИТЕ ПРОЕКТИ?

НЕОБХОДИМ ЛИ Е КОНТРОЛ НА СТРОИТЕЛНО-ИНВЕСТИЦИОННИТЕ ПРОЕКТИ?

НЕОБХОДИМ ЛИ Е КОНТРОЛ НА СТРОИТЕЛНО-ИНВЕСТИЦИОННИТЕ ПРОЕКТИ? Отговорът на този въпрос определено е ДА. Всеки Инвеститор желаvе неговата сграда да е най-красива, впечатляваща, запомняща се, сигурна, надеждна,енергоефективна,екологична, с малки експлоатационни разходи.   Контролът на...

Цялата статия

БИЗНЕСМЕНИ, ПРЕДПРИЕМАЧИ И КОУЧОВЕ

БИЗНЕСМЕНИ, ПРЕДПРИЕМАЧИ И КОУЧОВЕ   И как да разпознаете от самото начало фалшивостта им чрез детайлни наблюдения   Случвало ли ви се е да започнете някаква сделка или действие с човек и сте били високо мотивиран с позитивна нагласа към нещата. След известно време фасадата изведнъж започва да...

Цялата статия
БИЗНЕСМЕНИ, ПРЕДПРИЕМАЧИ И КОУЧОВЕ

БИЗНЕСМЕНИ, ПРЕДПРИЕМАЧИ И КОУЧОВЕ

БИЗНЕСМЕНИ, ПРЕДПРИЕМАЧИ И КОУЧОВЕ   И как да разпознаете от самото начало фалшивостта им чрез детайлни наблюдения   Случвало ли ви се е да започнете някаква сделка или действие с човек и сте били високо мотивиран с позитивна нагласа към нещата. След известно време фасадата изведнъж започва да...

Цялата статия

КАК FACEBOOK НИ ПОМАГА ДА ПОВИШИМ ПРОДАЖБИТЕ СИ

КАК FACEBOOK НИ ПОМАГА ДА ПОВИШИМ ПРОДАЖБИТЕ СИ   Социалната мрежи ни подкрепя не само в привличането на нови клиенти, но и в стимулирането на настоящите клиенти да станат и останат лоялни към нашия бранд   През 2019 година за прогресивните компании не стои вече въпросът дали да използват социалните...

Цялата статия
КАК FACEBOOK НИ ПОМАГА ДА ПОВИШИМ ПРОДАЖБИТЕ СИ

КАК FACEBOOK НИ ПОМАГА ДА ПОВИШИМ ПРОДАЖБИТЕ СИ

КАК FACEBOOK НИ ПОМАГА ДА ПОВИШИМ ПРОДАЖБИТЕ СИ   Социалната мрежи ни подкрепя не само в привличането на нови клиенти, но и в стимулирането на настоящите клиенти да станат и останат лоялни към нашия бранд   През 2019 година за прогресивните компании не стои вече въпросът дали да използват социалните...

Цялата статия