БРОЙ 7, 2018 XLIV   вход за абонати  
bg | en           

ОТ СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ


 ПРЕДЛАГАМЕ ВИ И ЕДИН КОМЕНТАР ОТ ФЕЙСБУК, КОЙТО СПОРЕД НАС ОБОБЩАВА ПРИЧИНИТЕ ЗА ТРАГЕДИЯТА "СВОГЕ" И ПОСЛЕДВАЛИЯТ ДЕН НА НАЦИОНАЛЕН ТРАУР

"И ВСИЧКИ ВКУПОМ СЪГРЕШИХМЕ" 

*** ЗАМЪЛЧЕТЕ, ПОЛИТИЧЕСКИ СИЛИ - ВСИЧКИ СТЕ С ОМАЗАНИ РЪЦЕ! 

Grigor Lilov

Преди 7 години – на 3 август е парафиран договорът с „Трейс” за ремонт на пътя към Своге, на който стана катастрофата. http://www.api.bg/index.php/bg/

Одисеята с този път до деня на катастрофата е преминала през:

*** три правителства на ГЕРБ;

*** едно на БСП (Орешарски);

*** три служебни правителства; 

*** 6 министри на регионалното развитие;

*** 6 председатели на пътната агенция; 

*** 4 шефове на строителния контрол; 

*** и само един пътно-строителен гигант – „Трейс”

Както знаем, сега предстои нова голяма пътна милиарднолевова поръчка – за магистралата през Кресненското дефиле. Както знаем, сега има нов пътен любимец на мястото на стария. Новият любимец е обръчът фирми около Делян Пеевски.

НЕ ХРАНЕТЕ ИЛЮЗИИ! 

Този конкурентен сблъсък обяснява широкото отразяване в медиите на проблемното строителство на пътища. И не само от Трейс. За което иначе толкова години досега се мълчало като за свята тайна.

И за идиота трябва вече да е ясно, че корупцията няма цвят и замерването с обвинения между политическите сили само подпечатва фактът, че пътищата у нас се правят от съответните фирмени обръчи, по съответния некачествен начин и със съответния комисион.

И един съвет от мен: премерете ширината на платната на новите магистрални участъци. По стандарт автомагистрала има, когато тази ширина на всяко платно е поне 3.75 метра, а на аварийното - поне 2,5 метра 

Такива са и заданията. Реалността обаче е друга! 

 


 
    Share