БРОЙ 2, 2018 XXXIX   вход за абонати  
bg | en           

Министър Николина Ангелкова пред Бизнес клуб


ЦЕЛ: ЧЕТИРИ СЕЗОНА

Ефективна ли беше рекламната кампания на България като туристическа страна. Къде беше съсредоточена - в тв продукти или в Интернет?

- Разбира се, успешен туризъм е невъзможен без добра реклама и модерен маркетинг. Веднага след създаването на самостоятелното Министерство на туризма заложихме на промяна в промотирането на страната като целогодишна...




Цялото съдържанието на тази статия е достъпно само за абонати.

"Бизнес клуб" излиза в края на всеки месец.
Бъдете информирани за всякакви форми на евро и други финансирания.
Съдействайте при проблеми с администрацията.
Четете консултациите на нашите експерти.
"Бизнес клуб" - полезната информация.

За да четете без ограничения материалите в сайта


ВИЖТЕ УСЛОВИЯТА ТУК



 
    Share