Брой 10, 2018 XLVII   вход за абонати  
bg | en           

Кампанията „Мога там, искам тук“ за връщане на младите българи у нас с поредно отличие от Българската асоциация на рекламодателите


 

Кампанията „Мога там, искам тук“ за връщане на младите българи у нас с поредно отличие от Българската асоциация на рекламодателите

Общият брой на спечелените отличия до момента е осем

София, 11.10.2018 г.

Кампанията „Мога там, искам тук“, която застава зад каузата за връщане на младите българи от чужбина и им предлага условия за кариерно развитие в България, спечели пореден приз от българската асоциация на рекламодателите (БАР). С това отличията на кампанията стават осем като до момента тя е отличена с 3 златни Bright Awards, 1 златно отличие  от PR Priz, 1 отличие от годишните награди на b2b media group, 1 отличие от наградите БАР и бронзово отличие Effie.

 „Това е кампания, с която всички се гордеем и зад която заставаме обединени. След нейната реализация и виден успех стартирахме и много на брой подобни инициативи.Те са посветени на развитието на пазара на труда, подбора на квалифицирани кадри и осигуряването на работни места и кариерни възможности, сподели Захарина Вецева, старши мениджър корпоративни комуникации и КСО в TELUS International Europe.“

Комуникационната стратегията и реализацията на кампанията са осъществени от агенция Proximity Sofia/ BBDO Group в периода юни – септември 2017 г. Proximity Sofia/ BBDO Group e партньор на TELUS International Europe от 2017 г., а от началото на 2018 е и обслужваща агенция предлагаща стратегически и интегрирани комуникационни решения за бизнес нуждите на компанията.

Освен емоционалния елемент, кампанията има и много бизнес цели предвид настоящата ситуация на пазара на труда и липсата на квалифицирани кадри за съответните бизнес нужди. TELUS International Europe, като един отговорен участник в българския бизнес, прави всичко възможно за да осигури устойчивост, развитие, и нови работни места в България.

„Мога там, искам тук“ – получени отличия:

1-во място в конкурса BAAwards 2018 – БАРкод на успеха в категория „Корпоративна социална отговорност и спонсорства “

Бронзово отличие в конкурса Effie Awards в категория „Корпоративни комуникации“.

1-во място в годишните награди на b2b media в категория „Иновативна кампания на работодателска марка“. 

1-во място на конкурса PR Приз в категория “Комуникационна кампания за работодателска марка/ Employer Branding”

3 първи места в конкурса BAPRA Bright awards в категории „Комуникационна кампания на годината “, „Дебют на годината“, „Кампания за изграждане на работодателска марка“.

За TELUS International Europe

TELUS International Europe е водещ доставчик на услуги в сферата на BPO и ITO, който от 2004 г. насам предоставя висококачествени услуги за аутсорсинг на бизнес процеси. В компанията работят повече от 5 500 служители на територията на 7 центъра в София, Пловдив (България), Букурещ и Крайова (Румъния), Корк и Дъблин (Ирландия), както и Манчестър (Великобритания). Компанията предоставя иновативно обслужване на клиенти по цял свят на повече от 35 езика. TELUS International Europe е горд член на семейството на TELUS International.

За повече информация: https://www.telusinternational.com/

За контакти:

Захарина Вецева, Senior Corporate Communications and CSR Manager

Email:zaharina.vetseva@telusinternational.com
Телефон: +359 894 606 593

За Proximity Sofia/ BBDO Group

Proximity Sofia е част от международната верига Proximity Worldwide. Предлага стратегически комуникационни услуги в сферата на корпоративните и маркетинг комуникации. Агенцията е част от BBDO Group и в портфолиото й влизат услуги за изграждане на работодателска марка и реализация на интегрирани дигитални и комуникационни кампании. Сред клиентите на агенцията са Shell Bulgaria, Postbank, Mondelez International, Henkel, TELUS International Europe и Samsung.