Брой 10, 2018 XLVII   вход за абонати  
bg | en           

3 ПЪТЯ, ГАРАНТИРАЩИ ПРОВАЛА НА УЕБ СТРАНИЦАТА ВИ


3 ПЪТЯ, ГАРАНТИРАЩИ ПРОВАЛА НА УЕБ СТРАНИЦАТА ВИ

 

 Грант Кардон е бестселър автор на New York Times, автор на книги за бизнес, международен лектор и бизнес иноватор. Кардон притежава няколко компании, включително за бизнес за софтуер и технологии, консултантска компания, която работи с компании от Fortune 500 и с индивидуални предприемачи, както Cardone Acquisitions, която се занимава с недвижими имоти. Грант води и собствено риалити шоу по National Geographic - Turnaround King, където демонстрира как да се преобърне бизнесът и да се върне обратно към растеж, независимо от икономическата среда.

No1 експерт по продажбите според класация на Twitter

Можете да поръчате онлайн книгите на Грант Кардон чрез „Бизнес Клуб" на следния интернет адрес:

www.cardone.business-club.bg

 Много от вас имат бизнес или работят в компания, която събира лийдове през уебсайт. Днес всеки събира лийдове онлайн и има защо. Купища пари могат да се направят онлайн. Неотдавна писах за най-често срещаните грешки, които се правят, при работа с интернет лийдове и днес искам да споделя още някои. Ето три от основните грешки, които да избягвате:

1. Отказвате се прекалено скоро.

Проблемът на всеки предприемач е, че се отказва преди чудото да се е случило. Шансът ви да се свържете с някого след 6 обаждания е 90%. За средностатистическия потребител са нужни 8 обаждания, само за да отговори, след като е проявил интерес. Средно компаниите правят по по-малко от 2 последващи обаждания до интернет лийдове.

Трябва да пробиете шума и даизпреварите другите 100 човека, които се опитват да привлекат вниманието на клиента. Целта не е да му продадете веднага, а просто да запознаете клиента с името си, продукта, компанията и марката. Топ 1% от търговците и бизнесмените никога не се отказват прекалено бързо. Постоянствайте и работете за това.

2. Грешен продукт.

68% от хората, които попадат на сайта ви, разглеждат продукт, който няма да купят. Затова и 79% от всички лийдове никога не минават към покупка. Те просто разглеждат продукт, който няма да купят. Например, разглеждам подови настилки и си мисля, колко ми харесват, но не ги купувам. В края на краищата изобщо не стигам до проекта с пода, защото вместо това реших да си ремонтирам кухнята. Но все още съм купувач. Все още имам пари и все още има нещо, скоето можете дами помогнете. Не беше пода, но в следващите три месеца ще ми изпращат информация за подови настилки, плочки, цветове, картинки.

Вие просто ми предлагате грешен продукт. Интересуваше ме грешното нещо в грешния момент. Затова отделете време, за да оцените какво ми е нужно. Уверете се, че клиентът познава всички други услуги и продукти, които предлагате.

3. Не проучвате лийдовете.

Независимо дали опитвам да купя часовник за себе си или кола за компанията, никой не отделя време да разбере кой съм. Днес с интернет е толкова лесно да опознаете клиента си. Проверете в Google името, компанията и т.н. и открийте кой всъщност е той. Намерете снимки, карти, мисия и какво се опитва да постигне.

Ако човекът не съществува в интернет, значи трябва да се запитате що за клиент е това? Ако съществувате в реалния живот, значи трябва да ви има и в интернет. Трябва да  мога да намеря нещо за вас или чрез Facebook, LinkedIn, Twitter, Snap Chat,или от другаде. Ако имате лийдове, които смятате, че не са добри, то е защото не сте ги проучили. Разберете с кого си имате работа. Не работите с бизнеси, работите с хора. Независимо дали е компания със 100 000 служителя или малък бизнес, и двете са компании с хора. Хора вземат решенията. Колкото по-добре проучите лийда, толкова повече ще можете да му се възхищавате, да го разберете и да създадете връзка с него. Не пренебрегвайте проучването.

Набирайте лийдове от интернет, но не се отказвайте твърде бързо, неприемайте, че знаете от кой продукт се нуждаят и направете малко проучване, защото можете. Интернет е изцяло различна игра от продажбата в  личен контакт, но основите на продажбите си остават еднии същи. Интернет ни дава огромни възможности да увеличим приходите, но трябва да знаете какво правите. Не оставяйте уебсайта ви да се провали!


 
    Share