Брой 10, 2018 XLVII   вход за абонати  
bg | en           

ОБЩИНИТЕ БЛАГОЕВГРАД КАЗАНЛЪК ШУМЕН И ЧЕЛОПЕЧ С ПРИЗОВЕ ЗА БЛАГОУСТРОЙСТВО


"BAAWARDS 2018 – БАРКОД НА УСПЕХА" 44 КАМПАНИИ УЧАСТВАХА В КОНКУРСА ЗА НАГРАДИТЕ НА БЪЛГАРСКАТА АСОЦИАЦИЯ НА РЕКЛАМОДАТЕЛИТЕ

 

 

 В ЮБИЛЕЙНАТА ГАЛА ВЕЧЕР – 10 ГОДИНИ ОТ СЪЗДАВАНЕТО НА БАР И 5 ГОДИШНИНА НА BAAWARDS - БЯХА ОТЛИЧЕНИ 12 БИЗНЕС И СТУДЕНТСКИ МАРКЕТИНГОВИ КАМПАНИИ

10 октомври 2018 Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обяви резултатите от петото издание на конкурса „BAAwards’2018-БАРкод на успеха“: 44 подадени кампании, 12 отличени, заедно с включената за първи път тази година, студентска награда. 

След трудна селекция журито определи победителите в „BAAwards’ 2018- БАРкод на успеха“ в следните категории:

"Нов продукт": кампания „HEINEKEN 0.0 – Сега можеш“

Компания: Загорка АД  /Виктория Мадемова-индивидуална награда

• "Нов продукт": кампания "VICKS - №1 бранд в света при простуда и грип вече в България"

Компания: Актавис ЕАД 

• "Новa услуга": кампания Жилищен кредит „Безлихвен край“

Пощенска банка

• "Активиране на бранд": кампания "Почисти и разкраси с Cif" 

Компания: Unilever България/ Никол Богданова-индивидуална награда

• Активиране на бранд": кампания "Decathlon – Пътят към Малта"

Компания: Декатлон България   

• Второ място в категория "Активиране на бранд": кампания "Добри заеми, добри приятели" 

Компания: Мениджмънт Файненшъл Груп АД  

• "Корпоративна социална отговорност и спонсорства": "Мога там, искам тук"

Компания: TELUS International Europe  

• "Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара": кампания "Фини кори, фини творби"

Компания: Белла България /Нели Стефанова-индивидуална награда 

• "Корпоративен ребрандинг": кампания "Мтел става А1"

Компания: А1 България ЕАД   

• "Продуктов ребрандинг": кампания "Загорка- Доброто Тук"

Компания: Загорка АД  

• Студентска награда: 

1-во място: Кампания "URBNICE-BORN REBEL", Пускане на пазара на нов брандиран продукт в съществуваща категория, сектор "Храни, вода и безалкохолни напитки" / Деница Раднева, Нов български университет

2-ро място: Кампания "TeTrade - Учи.  Инвестирай. Постигай. Повтаряй.", Пускане на пазара на нов      брандиран  продукт или услуга в съществуваща категория, сектор "Банки и небанкови  финансови услуги"/Борислава Стоименова, УНСС

На гала церемонията в клуб „JoyStation” с водещи актьорът Павел Владимиров и Кристияна Милева, студент по "Рекламен мениджмънт и визуален брандинг" в Нов български университет, изпълнителният директор на БАР, г-н Росен Мисов, сподели: 

"BAAwards’2018 стана емблематичен не само с броя кампании - 44, но и с новата студентска награда, с високото качество и успешното разшифроване на "БАРкода на успеха", което ще обобщим в уникално ноу-хау, важно за професионалистите в сектора. Тази година е специална, защото отбелязваме растеж не само в качеството, но и в годините-10 години от създаването на Българската асоциация на рекламодателите и 5 години BAAwards. Радвам се, че днес на нашия рожден ден, събираме живата история на асоциацията в лицето на създателите, рекламодателите, маркетолозите и много свързани с рекламата приятели и нашето бъдеще-студентите. Вярваме, че конкурсът BAAwards’2018 ще им даде пример и надежда за успешна реализация в България.” 

Подробна информация за конкурса BAAwards и отличените кампании, може да прочетете на "BAAwards 2018’ – Баркод на успеха"

ЗА БАР: 

Българска асоциация на рекламодателите (БАР) е  учредена в началото на 2008г. Едни от основните цели на асоциацията са повишаване ефективността на инвестициите в рекламата, въвеждане и развитие на стандарти за отговорна и етична комуникация към потребителите.

Мисия на БАР е да насърчава професионализма в маркетинговите комуникации, да утвърждава високи професионални стандарти, да споделя българските постижения, да развива ноу-хоу и практическо обучение на специалисти и студенти.

От 2014 година асоциацията отличава компаниите, реализирали най-успешни и иновативни маркетингови стратегии през предишната година с наградите BAAwards, които вече се утвърдиха като нейна запазена марка.

Добрият маркетолог умее да разшифрова кода на пазара и на потребителските нагласи, за да избере най-ефективните подходи, които водят до успех. БАР отличава екипите, които успяват да разшифроват пазарните тенденции и потребителски нагласи и да ги превърнат в успешни кампании, белязани с “Баркод на успеха“- слоганът на BAAwards 2018.

Повече информация за организацията може да намерите на: http://www.baa.bg/

 


 
    Share