Брой 10, 2018 XLVII   вход за абонати  
bg | en           

Стартира 5то издание на конкурса за наградите на Българската асоциация на рекламодателите


Стартира 5то издание на конкурса за наградите на Българската асоциация на

рекламодателите (BAAwards 2018)

Кандидатите за бизнес награда могат да подават документи от днес до 02 септември 2018

5 юни 2018 Българската асоциация на рекламодателите (БАР) отваря за кандидатури петото издание на конкурса BAAwards. BAAwards отличава компаниите с най-добри и иновативни маркетингови стратегии, реализирани през изминалата година. Условията за участие изискват кампаниите да са осъществени в периода между 1 януари 2017 г. и 15 май 2018 г. Участниците могат да подадат своите заявки онлайн до 02 септември 2018 на сайта на конкурса.

През тази година мотото на BAAwards е „БАРкод на успеха“, с което организаторите изразяват идеята, че добрите маркетолози умеят да разшифроват нагласите на потребителите и успяват да намерят точния ключ към техните нужди и потребности. 

Кандидатстващите бизнеси ще се състезават в 10 различни категории: "Нов продукт", "Нова услуга", "Нова корпоративна марка, "Ребрандинг на продукт, "Ребрандинг на услуга", "Корпоративен ребрандинг", "Пускане на пазара на обновен продукт", "Пускане на пазара на обновена услуга", "Активиране на марка" и "Корпоративна социална отговорност". Асоциацията развива конкурса постоянно като тази година за първи път се учредява и студентска награда за проект на тема: „Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“. Сроковете за подаване на проекти в състезанието за студентска награда ще бъдат обявени по-късно.

Проектите ще бъдат оценявани от водещи специалисти в сферата на маркетинга и комуникациите. В състава на журито влизат: Кирил Хаджидинев (Белла), Янко Кръндаров (Интерснак), Боряна Великова (Кока-Кола), Силвия Костова (Пощенска банка), Йолита Ботева (ОМК), Венцислав Хиков (Графити-ББДО), Николай Неделчев (Публицис), Юлиян Добрев (Blue Point), Ива Димова (Ipsos), Кристиян Постаджиян (НБУ) и Христо Катранджиев (УНСС).

“В миналогодишния конкурс BAAwards  бяха подадени рекорден брой кампании - 43, което представлява 20% ръст спрямо 2016. BAAwards продължава да се развива и успоредно с нарастващия брой заявки за участие, расте и качеството, за което свидетелства и повишаването от година на година на средната оценка в конкурса” – каза Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР. 

Подробна информация за конкурса BAAwards – срокове и условия за участие, може да прочетете на „BAAwards 2018’ – Баркод на успеха“

За БАР: 

Българска асоциация на рекламодателите (БАР) е  учредена в началото на 2008г. Едни от основните цели на асоциацията са повишаване ефективността на инвестициите в рекламата, въвеждане и развитие на стандарти за отговорна и етична комуникация към потребителите.

Мисия на БАР е да насърчава професионализма в маркетинговите комуникации, да утвърждава високи професионални стандарти, да споделя българските постижения, да развива ноу-хоу и практическо обучение на специалисти и студенти.

От 2014 година асоциацията отличава компаниите реализирали най-успешни и иновативни маркетингови стратегии през предишната година с наградите BAAwards, които вече се утвърдиха като нейна запазена марка.

Добрият маркетолог умее да разшифрова кода на пазара и на потребителските нагласи, за да избере най-ефективните подходи, които водят до успех. БАР отличава екипите, които успяват да разшифроват пазарните тенденции и потребителски нагласи и да ги превърнат в успешни кампании, белязани с “Баркод на успеха“- слоганът на BAAwards 2018.

Повече информация за организацията може да намерите на: http://www.baa.bg/


 
    Share