БРОЙ 08, 2017 XXXIII   вход за абонати  
bg | en           

Експертите съветват



Никога не казвайте тези 7 неща в продажбите

Никога не казвайте тези 7 неща в продажбите           Споровете идват по много пътища, а не само когато кажете „не“. А ако не сте в съгласие с някого, никога няма да сключите сделката.   Съгласието е от ключово значение и е най-важното, но и най-нарушавано правило в продажбите!   Не...

Цялата статия
Никога не казвайте тези 7 неща в продажбите

Никога не казвайте тези 7 неща в продажбите

Никога не казвайте тези 7 неща в продажбите           Споровете идват по много пътища, а не само когато кажете „не“. А ако не сте в съгласие с някого, никога няма да сключите сделката.   Съгласието е от ключово значение и е най-важното, но и най-нарушавано правило в продажбите!   Не...

Цялата статия

Интегрираните маркетингови комуникации налагат бранда в съзнанието на потребителите: ЛИЧНИ ПРОДАЖБИ

Интегрираните маркетингови комуникации налагат бранда в съзнанието на потребителите: ЛИЧНИ ПРОДАЖБИ   Саша Давидова, СЪДРУЖНИК В “EXPERTS” Ltd., гр. София   Саша Давидова е експерт в областта на маркетинга, брандинга и интегрираните маркетингови комуникации (ИМК), като извършване на:...

Цялата статия
Интегрираните маркетингови комуникации налагат бранда в съзнанието на потребителите: ЛИЧНИ ПРОДАЖБИ

Интегрираните маркетингови комуникации налагат бранда в съзнанието на потребителите: ЛИЧНИ ПРОДАЖБИ

Интегрираните маркетингови комуникации налагат бранда в съзнанието на потребителите: ЛИЧНИ ПРОДАЖБИ   Саша Давидова, СЪДРУЖНИК В “EXPERTS” Ltd., гр. София   Саша Давидова е експерт в областта на маркетинга, брандинга и интегрираните маркетингови комуникации (ИМК), като извършване на:...

Цялата статия

Продуктовите разширения като механизъм за разрастване на бранда

Продуктовите разширения като механизъм за разрастване на бранда               Д-р Любен Станев Лалев е създател на брандове като „DIPLOMAT”, „TERMOMAX”, „BRAVISSIMO” и други в сферата на електро-домакинските уреди. Създател и председател е на асоциация „КАЧЕСТВО НА ЖИВОТА”....

Цялата статия
Продуктовите разширения като механизъм за разрастване на бранда

Продуктовите разширения като механизъм за разрастване на бранда

Продуктовите разширения като механизъм за разрастване на бранда               Д-р Любен Станев Лалев е създател на брандове като „DIPLOMAT”, „TERMOMAX”, „BRAVISSIMO” и други в сферата на електро-домакинските уреди. Създател и председател е на асоциация „КАЧЕСТВО НА ЖИВОТА”....

Цялата статия

За ползите от историите в маркетинга

Продуктовите разширения като механизъм за разрастване на бранда      Ангел Станев е съосновател и маркетинг експерт в „EXPERTS“ ООД   Г-н Станев е учил и работил в международни среди за мултинационални компании. Има доказан опит в ефективното взаимодействие и управление на...

Цялата статия
За ползите от историите в маркетинга

За ползите от историите в маркетинга

Продуктовите разширения като механизъм за разрастване на бранда      Ангел Станев е съосновател и маркетинг експерт в „EXPERTS“ ООД   Г-н Станев е учил и работил в международни среди за мултинационални компании. Има доказан опит в ефективното взаимодействие и управление на...

Цялата статия

Да наемем ли на работа познат човек или роднина

Да наемем ли на работа познат човек или роднина?            Светлозар Петров управлява компанията за комплексни HR услуги и кариерен сайт JobTiger и е един от създателите на www.jobtiger.bg - водещият в България напълно интегриран сайт за търсене и предлагане на работа.    Той също така е част от...

Цялата статия
Да наемем ли на работа познат човек или роднина

Да наемем ли на работа познат човек или роднина

Да наемем ли на работа познат човек или роднина?            Светлозар Петров управлява компанията за комплексни HR услуги и кариерен сайт JobTiger и е един от създателите на www.jobtiger.bg - водещият в България напълно интегриран сайт за търсене и предлагане на работа.    Той също така е част от...

Цялата статия

Няма хора за работа - Или какво им пречи на собствениците на фирми

Няма хора за работа? Или какво им пречи на собствениците на фирми          Павлина Цветанова основател и управител на Съплай Чейн ЕООД   Има над 15-годишен опит на различни позиции във веригата за доставки в големи компании основно в сектора на бързооборотните стоки. Работила е за големи...

Цялата статия
Няма хора за работа - Или какво им пречи на собствениците на фирми

Няма хора за работа - Или какво им пречи на собствениците на фирми

Няма хора за работа? Или какво им пречи на собствениците на фирми          Павлина Цветанова основател и управител на Съплай Чейн ЕООД   Има над 15-годишен опит на различни позиции във веригата за доставки в големи компании основно в сектора на бързооборотните стоки. Работила е за големи...

Цялата статия

Обучение на служителите във фирмите от малкия и средния бизнес

Обучение на служителите във фирмите от малкия и средния бизнес            Г-н Виктор Врански е управител на консултантска фирма Вижън Т ЕООД.   Вижън Т ЕООД е специализирана в провеждане на тренинги, коучинг и консултиране в областта на мениджмънта и продажбите.   Г-н Врански е заемал...

Цялата статия
Обучение на служителите във фирмите от малкия и средния бизнес

Обучение на служителите във фирмите от малкия и средния бизнес

Обучение на служителите във фирмите от малкия и средния бизнес            Г-н Виктор Врански е управител на консултантска фирма Вижън Т ЕООД.   Вижън Т ЕООД е специализирана в провеждане на тренинги, коучинг и консултиране в областта на мениджмънта и продажбите.   Г-н Врански е заемал...

Цялата статия

Мисли активно или съществувай пасивно

Мисли активно или съществувай пасивно ВИКТОРИЯ ЛАЗАРОВА, МАСТЕРМАЙНД КОУЧ ЗА УСПЕХ И КРЕАТИВНО МИСЛЕНЕ.   Защо мисленето е толкова важно?   Всичко съществуващо около нас се е породило първо като мисъл - идея в нечие съзнание. Следователно мисълта е конструктивна сила. Тя е сила, която намира...

Цялата статия
Мисли активно или съществувай пасивно

Мисли активно или съществувай пасивно

Мисли активно или съществувай пасивно ВИКТОРИЯ ЛАЗАРОВА, МАСТЕРМАЙНД КОУЧ ЗА УСПЕХ И КРЕАТИВНО МИСЛЕНЕ.   Защо мисленето е толкова важно?   Всичко съществуващо около нас се е породило първо като мисъл - идея в нечие съзнание. Следователно мисълта е конструктивна сила. Тя е сила, която намира...

Цялата статия

Какви са законовите стимули на бизнеса

Какви са законовите стимули на бизнеса? Денислава Стойкова Kreston BulMar     Разликата между философията на богатия и на бедния е следната: „Богатият инвестира парите си и харчи това, което му е останало. Бедният харчи парите си и инвестира това, което му е останало“. Това звучи много умно и на...

Цялата статия
Какви са законовите стимули на бизнеса

Какви са законовите стимули на бизнеса

Какви са законовите стимули на бизнеса? Денислава Стойкова Kreston BulMar     Разликата между философията на богатия и на бедния е следната: „Богатият инвестира парите си и харчи това, което му е останало. Бедният харчи парите си и инвестира това, което му е останало“. Това звучи много умно и на...

Цялата статия

Кои разходи се облагат с данък, независимо от финансовия резултат

Кои разходи се облагат с данък, независимо от финансовия резултат? Цветомир Аврамов Kreston BulMar       Честа практика е управителите на фирми и предприятия да остават учудени от факта, че въпреки финансовият резултат за съответния финансов период да е загуба, те подлежат на деклариране и внасяне...

Цялата статия
Кои разходи се облагат с данък, независимо от финансовия резултат

Кои разходи се облагат с данък, независимо от финансовия резултат

Кои разходи се облагат с данък, независимо от финансовия резултат? Цветомир Аврамов Kreston BulMar       Честа практика е управителите на фирми и предприятия да остават учудени от факта, че въпреки финансовият резултат за съответния финансов период да е загуба, те подлежат на деклариране и внасяне...

Цялата статия