БРОЙ 08, 2017 XXXIII   вход за абонати  
bg | en           

Експертите съветват



Съвети за управление на репутацията в социалните медии

Съвети за управление на репутацията в социалните медии Грант Кардон е бестселър автор на New York Times, на четири бизнес книги от икономическата криза през 2008 насам, международен лектор и бизнес иноватор. Кардон притежава няколко компании, включително бизнес за софтуер и технологии, консултантска...

Цялата статия
Съвети за управление на репутацията в социалните медии

Съвети за управление на репутацията в социалните медии

Съвети за управление на репутацията в социалните медии Грант Кардон е бестселър автор на New York Times, на четири бизнес книги от икономическата криза през 2008 насам, международен лектор и бизнес иноватор. Кардон притежава няколко компании, включително бизнес за софтуер и технологии, консултантска...

Цялата статия

Как да се справим с конфликтите в екипите на малките и средните фирми

Как да се справим с конфликтите в екипите на малките и средните фирми Г-н Виктор Врански е управител на консултантска фирма Вижън Т ЕООД. Вижън Т ЕООД е специализирана в провеждане на тренинги, коучинг и консултиране в областта на мениджмънта и продажбите. Г-н Врански е заемал ръководни позиции във...

Цялата статия
Как да се справим с конфликтите в екипите на малките и средните фирми

Как да се справим с конфликтите в екипите на малките и средните фирми

Как да се справим с конфликтите в екипите на малките и средните фирми Г-н Виктор Врански е управител на консултантска фирма Вижън Т ЕООД. Вижън Т ЕООД е специализирана в провеждане на тренинги, коучинг и консултиране в областта на мениджмънта и продажбите. Г-н Врански е заемал ръководни позиции във...

Цялата статия

Ролята на бранд идентичността за изграждането и поддържането на вашия бранд - Част II

Ролята на бранд идентичността за изграждането и поддържането на вашия бранд - Част II   Д-р Любен Станев Лалев е създател на брандове като „DIPLOMAT“, „TERMOMAX“, „BRAVISSIMO“ и други в сферата на електро-домакинските уреди. Създател и председател е на асоциация „КАЧЕСТВО НА ЖИВОТА“, която...

Цялата статия
Ролята на бранд идентичността за изграждането и поддържането на вашия бранд - Част II

Ролята на бранд идентичността за изграждането и поддържането на вашия бранд - Част II

Ролята на бранд идентичността за изграждането и поддържането на вашия бранд - Част II   Д-р Любен Станев Лалев е създател на брандове като „DIPLOMAT“, „TERMOMAX“, „BRAVISSIMO“ и други в сферата на електро-домакинските уреди. Създател и председател е на асоциация „КАЧЕСТВО НА ЖИВОТА“, която...

Цялата статия

8 съвета за справяне с трудни клиенти

8 съвета за справяне с трудни клиенти Г-н Ангел Станев е учил и работил в международни среди за мултинационални компании. Има доказан опит на ефективно взаимодействие и управление на взаимоотношенията с маркетингови агенции, медии, доставчици, мениджъри по продажбите и международни екипи. Добро...

Цялата статия
8 съвета за справяне с трудни клиенти

8 съвета за справяне с трудни клиенти

8 съвета за справяне с трудни клиенти Г-н Ангел Станев е учил и работил в международни среди за мултинационални компании. Има доказан опит на ефективно взаимодействие и управление на взаимоотношенията с маркетингови агенции, медии, доставчици, мениджъри по продажбите и международни екипи. Добро...

Цялата статия

Интегрираните маркетингови комуникации налагат брандовете в съзнанието на потребителите

Интегрираните маркетингови комуникации налагат брандовете в съзнанието на потребителите: ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА Саша Давидова има компетенции и опит в областта на маркетинга, брандинга и интегрираните маркетингови комуникации (ИМК), като извършване на: позициониране; маркетинг одит; бранд одит;...

Цялата статия
Интегрираните маркетингови комуникации налагат брандовете в съзнанието на потребителите

Интегрираните маркетингови комуникации налагат брандовете в съзнанието на потребителите

Интегрираните маркетингови комуникации налагат брандовете в съзнанието на потребителите: ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА Саша Давидова има компетенции и опит в областта на маркетинга, брандинга и интегрираните маркетингови комуникации (ИМК), като извършване на: позициониране; маркетинг одит; бранд одит;...

Цялата статия

Може ли работодателят сам да измени трудовия договор без съгласието на работника или служителя

Може ли работодателят сам да измени трудовия договор без съгласието на работника или служителя? Детелина Попова Kreston BulMar       Българското трудово законодателство забранява, както на работодателя, така и на работника или служителя да изменя едностранно съдържанието на трудовото...

Цялата статия
Може ли работодателят сам да измени трудовия договор без съгласието на работника или служителя

Може ли работодателят сам да измени трудовия договор без съгласието на работника или служителя

Може ли работодателят сам да измени трудовия договор без съгласието на работника или служителя? Детелина Попова Kreston BulMar       Българското трудово законодателство забранява, както на работодателя, така и на работника или служителя да изменя едностранно съдържанието на трудовото...

Цялата статия

За кои стоки и услуги не мога да ползвам данъчен кредит по ДДС

За кои стоки и услуги не мога да ползвам данъчен кредит по ДДС? Самуил Димитров Kreston BulMar       Правото на данъчен кредит е възможността на предприятието да намали задължението си по ЗДДС за направените покупки (стоки, услуги, машини, сгради). Законодателят е установил точно за кои стоки и услуги...

Цялата статия
За кои стоки и услуги не мога да ползвам данъчен кредит по ДДС

За кои стоки и услуги не мога да ползвам данъчен кредит по ДДС

За кои стоки и услуги не мога да ползвам данъчен кредит по ДДС? Самуил Димитров Kreston BulMar       Правото на данъчен кредит е възможността на предприятието да намали задължението си по ЗДДС за направените покупки (стоки, услуги, машини, сгради). Законодателят е установил точно за кои стоки и услуги...

Цялата статия

Технологът – генератор на прогрес или прът в колелото на промяната

Технологът – генератор на прогрес или прът в колелото на промяната Павлина Цветанова основател и управител на Съплай Чейн ЕООД   Има над 15-годишен опит на различни позиции във веригата за доставки в големи компании основно в сектора на бързооборотните стоки. Работила е за големи международни...

Цялата статия
Технологът – генератор на прогрес или прът в колелото на промяната

Технологът – генератор на прогрес или прът в колелото на промяната

Технологът – генератор на прогрес или прът в колелото на промяната Павлина Цветанова основател и управител на Съплай Чейн ЕООД   Има над 15-годишен опит на различни позиции във веригата за доставки в големи компании основно в сектора на бързооборотните стоки. Работила е за големи международни...

Цялата статия

Успешното управление на виртуалните екипи е ключ за успеха в аутсортинг бизнеса

Успешното управление на виртуалните екипи е ключ за успеха в аутсортинг бизнеса   Петър Иванов е български мениджър и бизнес консултант, който на 42 години се отказва от кариерата си и създава VirtualPowerTeams – новаторска методика за управление на международни екипи. Той е роден в Габрово, възпитаник...

Цялата статия
Успешното управление на виртуалните екипи е ключ за успеха в аутсортинг бизнеса

Успешното управление на виртуалните екипи е ключ за успеха в аутсортинг бизнеса

Успешното управление на виртуалните екипи е ключ за успеха в аутсортинг бизнеса   Петър Иванов е български мениджър и бизнес консултант, който на 42 години се отказва от кариерата си и създава VirtualPowerTeams – новаторска методика за управление на международни екипи. Той е роден в Габрово, възпитаник...

Цялата статия