БРОЙ 08, 2017 XXXIII   вход за абонати  
bg | en           

Експертите съветват



Мощни връзки: Използвайте базата си от поддръжници, за да увеличите продажбите

Мощни връзки: Използвайте базата си от поддръжници, за да увеличите продажбите Като предприемач, най-доходоносният начин да запалите искрата на бизнеса е като се потопите в базата си от поддръжници. Тази база са всички хора, които познавате и с които сте свързани . Грант Кардон е бестселър автор на...

Цялата статия
Мощни връзки: Използвайте базата си от поддръжници, за да увеличите продажбите

Мощни връзки: Използвайте базата си от поддръжници, за да увеличите продажбите

Мощни връзки: Използвайте базата си от поддръжници, за да увеличите продажбите Като предприемач, най-доходоносният начин да запалите искрата на бизнеса е като се потопите в базата си от поддръжници. Тази база са всички хора, които познавате и с които сте свързани . Грант Кардон е бестселър автор на...

Цялата статия

Ролята на бранд идентичността за изграждането и поддържането на вашия бранд - Част I

Ролята на бранд идентичността за изграждането и поддържането на вашия бранд - Част I   Д-р Любен Станев Лалев е създател на брандове като „DIPLOMAT“, „TERMOMAX“, „BRAVISSIMO“ и други в сферата на електро-домакинските уреди. Създател и председател е на асоциация „КАЧЕСТВО НА ЖИВОТА“, която...

Цялата статия
Ролята на бранд идентичността за изграждането и поддържането на вашия бранд - Част I

Ролята на бранд идентичността за изграждането и поддържането на вашия бранд - Част I

Ролята на бранд идентичността за изграждането и поддържането на вашия бранд - Част I   Д-р Любен Станев Лалев е създател на брандове като „DIPLOMAT“, „TERMOMAX“, „BRAVISSIMO“ и други в сферата на електро-домакинските уреди. Създател и председател е на асоциация „КАЧЕСТВО НА ЖИВОТА“, която...

Цялата статия

6 БИЗНЕС ЦЕЛИ ЗА ВАШАТА КОМПАНИЯ

6 БИЗНЕС ЦЕЛИ ЗА ВАШАТА КОМПАНИЯ   Преполовяването на годината е естественото време, когато управителите разчистват своите бюра и започват да поставят цели, които ще бъдат от ключово значение за растежа и развитието на компанията. Но определянето какви точно да бъдат целите и как те да бъдат...

Цялата статия
6 БИЗНЕС ЦЕЛИ ЗА ВАШАТА КОМПАНИЯ

6 БИЗНЕС ЦЕЛИ ЗА ВАШАТА КОМПАНИЯ

6 БИЗНЕС ЦЕЛИ ЗА ВАШАТА КОМПАНИЯ   Преполовяването на годината е естественото време, когато управителите разчистват своите бюра и започват да поставят цели, които ще бъдат от ключово значение за растежа и развитието на компанията. Но определянето какви точно да бъдат целите и как те да бъдат...

Цялата статия

РЕКЛАМНИ КОМУНИКАЦИИ

Интегрираните маркетингови комуникации налагат бранда в съзнанието на потребителите: РЕКЛАМНИ КОМУНИКАЦИИ           Саша Давидова има компетенции и опит в областта на маркетинга, брандинга и интегрираните маркетингови комуникации (ИМК), като извършване на: позициониране; маркетинг...

Цялата статия
РЕКЛАМНИ КОМУНИКАЦИИ

РЕКЛАМНИ КОМУНИКАЦИИ

Интегрираните маркетингови комуникации налагат бранда в съзнанието на потребителите: РЕКЛАМНИ КОМУНИКАЦИИ           Саша Давидова има компетенции и опит в областта на маркетинга, брандинга и интегрираните маркетингови комуникации (ИМК), като извършване на: позициониране; маркетинг...

Цялата статия

Поемане управлението на фамилната фирма от следващото поколение

Критично важен момент за бизнеса: Поемане управлението на фамилната фирма от следващото поколение   Г-н Виктор Врански е управител на консултантска фирма Вижън Т ЕООД.   Вижън Т ЕООД е специализирана в провеждане на тренинги, коучинг и консултиране в областта на мениджмънта и продажбите. Г-н...

Цялата статия
Поемане управлението на фамилната фирма от следващото поколение

Поемане управлението на фамилната фирма от следващото поколение

Критично важен момент за бизнеса: Поемане управлението на фамилната фирма от следващото поколение   Г-н Виктор Врански е управител на консултантска фирма Вижън Т ЕООД.   Вижън Т ЕООД е специализирана в провеждане на тренинги, коучинг и консултиране в областта на мениджмънта и продажбите. Г-н...

Цялата статия

Семейният бизнес се нуждае от добър HR мениджър

Семейният бизнес се нуждае от добър HR мениджър             Светлозар Петров управлява компанията за комплексни HR услуги и кариерен сайт JobTiger и е един от създателите на www.jobtiger.bg - водещият в България напълно интегриран сайт за търсене и предлагане на работа.    Той също така е част от...

Цялата статия
Семейният бизнес се нуждае от добър HR мениджър

Семейният бизнес се нуждае от добър HR мениджър

Семейният бизнес се нуждае от добър HR мениджър             Светлозар Петров управлява компанията за комплексни HR услуги и кариерен сайт JobTiger и е един от създателите на www.jobtiger.bg - водещият в България напълно интегриран сайт за търсене и предлагане на работа.    Той също така е част от...

Цялата статия

Кои са случаите на задължителна регистрация по ЗДДС

Кои са случаите на задължителна регистрация по ЗДДС? Цветомир Аврамов Kreston BulMar           Данъкът върху добавената стойност (ДДС) е косвен данък. С него се облагат продажбите, като тежестта се понася от потребителите на стоката или услугата. На всеки етап от производството или търговията на...

Цялата статия
Кои са случаите на задължителна регистрация по ЗДДС

Кои са случаите на задължителна регистрация по ЗДДС

Кои са случаите на задължителна регистрация по ЗДДС? Цветомир Аврамов Kreston BulMar           Данъкът върху добавената стойност (ДДС) е косвен данък. С него се облагат продажбите, като тежестта се понася от потребителите на стоката или услугата. На всеки етап от производството или търговията на...

Цялата статия

Какво може да се запорира и какво не

Какво може да се запорира и какво не? адв. Йордан Костов Kreston BulMar       Имуществото на длъжника, което не може да се запорира, се нарича „несеквестируемо имущество". Най-общо, имуществото, което не може да се запорира, може да бъде групирано в две големи групи: 1. Несеквестируемите вземания са...

Цялата статия
Какво може да се запорира и какво не

Какво може да се запорира и какво не

Какво може да се запорира и какво не? адв. Йордан Костов Kreston BulMar       Имуществото на длъжника, което не може да се запорира, се нарича „несеквестируемо имущество". Най-общо, имуществото, което не може да се запорира, може да бъде групирано в две големи групи: 1. Несеквестируемите вземания са...

Цялата статия

Кой е общия знаменател на успеха

Кой е общия знаменател на успеха? Виктория Лазарова бизнес и личен коуч за успех и креативно мислене       Дали полагането на повече и повече усилия ни води до успех в бизнеса и живота ни. НЕ. Постоянството и правилните действия със сигурност, но многото усилия, често остават безполезни. Ако...

Цялата статия
Кой е общия знаменател на успеха

Кой е общия знаменател на успеха

Кой е общия знаменател на успеха? Виктория Лазарова бизнес и личен коуч за успех и креативно мислене       Дали полагането на повече и повече усилия ни води до успех в бизнеса и живота ни. НЕ. Постоянството и правилните действия със сигурност, но многото усилия, често остават безполезни. Ако...

Цялата статия