БРОЙ 08, 2017 XXXIII   вход за абонати  
bg | en           

Експертите съветват



5 Начина да излезете от състояние на Стартъп и да разрастнете бизнеса си

5 Начина да излезете от състояние на Стартъп и да разрастнете бизнеса си Грант Кардон е бестселър автор на New York Times, на четири бизнес книги от икономическата криза през 2008 насам, международен лектор и бизнес иноватор. Кардон притежава няколко компании, включително бизнес за софтуер и технологии,...

Цялата статия
5 Начина да излезете от състояние на Стартъп и да разрастнете бизнеса си

5 Начина да излезете от състояние на Стартъп и да разрастнете бизнеса си

5 Начина да излезете от състояние на Стартъп и да разрастнете бизнеса си Грант Кардон е бестселър автор на New York Times, на четири бизнес книги от икономическата криза през 2008 насам, международен лектор и бизнес иноватор. Кардон притежава няколко компании, включително бизнес за софтуер и технологии,...

Цялата статия

Струва ли си да развиваме персонала на фирмата си

Струва ли си да развиваме персонала на фирмата си?   Светлозар Петров управлява компанията за комплексни HR услуги и кариерен сайт JobTiger и е един от създателите на www.jobtiger.bg - водещият в България напълно интегриран сайт за търсене и предлагане на работа.    Той също така е част от настоятелствата...

Цялата статия
Струва ли си да развиваме персонала на фирмата си

Струва ли си да развиваме персонала на фирмата си

Струва ли си да развиваме персонала на фирмата си?   Светлозар Петров управлява компанията за комплексни HR услуги и кариерен сайт JobTiger и е един от създателите на www.jobtiger.bg - водещият в България напълно интегриран сайт за търсене и предлагане на работа.    Той също така е част от настоятелствата...

Цялата статия

Какви грешки да предотвратите и какви добри практики да усвоите, за да изградите успешен бранд

Бранд мениджмънт: Какви грешки да предотвратите и какви добри практики да усвоите, за да изградите успешен бранд     Д-р Любен Станев Лалев е създател на брандове като „DIPLOMAT”, „TERMOMAX”, „BRAVISSIMO” и други в сферата на електро-домакинските уреди. Създател и председател е на асоциация...

Цялата статия
Какви грешки да предотвратите и какви добри практики да усвоите, за да изградите успешен бранд

Какви грешки да предотвратите и какви добри практики да усвоите, за да изградите успешен бранд

Бранд мениджмънт: Какви грешки да предотвратите и какви добри практики да усвоите, за да изградите успешен бранд     Д-р Любен Станев Лалев е създател на брандове като „DIPLOMAT”, „TERMOMAX”, „BRAVISSIMO” и други в сферата на електро-домакинските уреди. Създател и председател е на асоциация...

Цялата статия

Интегрирани маркетингови комуникации

Интегрирани маркетингови комуникации: Стратегии и техники за прилагането им Саша Давидова СЪДРУЖНИК В “EXPERTS” Ltd., гр. София   Саша Давидова има компетенции и опит в областта на маркетинга, брандинга и интегрираните маркетингови комуникации (ИМК), като извършване на: позициониране; маркетинг...

Цялата статия
Интегрирани маркетингови комуникации

Интегрирани маркетингови комуникации

Интегрирани маркетингови комуникации: Стратегии и техники за прилагането им Саша Давидова СЪДРУЖНИК В “EXPERTS” Ltd., гр. София   Саша Давидова има компетенции и опит в областта на маркетинга, брандинга и интегрираните маркетингови комуникации (ИМК), като извършване на: позициониране; маркетинг...

Цялата статия

Няколко съвета как да продавате своя земеделска продукция по-успешно

Няколко съвета как да продавате своя земеделска продукция по-успешно   Ангел Станев е учил и работил в международни среди за мултинационални компании. Има доказан опит на ефективно взаимодействие и управление на взаимоотношенията с маркетингови агенции, медии, доставчици, мениджъри по...

Цялата статия
Няколко съвета как да продавате своя земеделска продукция по-успешно

Няколко съвета как да продавате своя земеделска продукция по-успешно

Няколко съвета как да продавате своя земеделска продукция по-успешно   Ангел Станев е учил и работил в международни среди за мултинационални компании. Има доказан опит на ефективно взаимодействие и управление на взаимоотношенията с маркетингови агенции, медии, доставчици, мениджъри по...

Цялата статия

Мотивация на служителите в малките и средните фирми - част II

Мотивация на служителите в малките и средните фирми - част II   Г-н Виктор Врански е управител на консултантска фирма Вижън Т ЕООД.   Вижън Т ЕООД е специализирана в провеждане на тренинги, коучинг и консултиране в областта на мениджмънта и продажбите.   Г-н Врански е заемал ръководни позиции във...

Цялата статия
Мотивация на служителите в малките и средните фирми - част II

Мотивация на служителите в малките и средните фирми - част II

Мотивация на служителите в малките и средните фирми - част II   Г-н Виктор Врански е управител на консултантска фирма Вижън Т ЕООД.   Вижън Т ЕООД е специализирана в провеждане на тренинги, коучинг и консултиране в областта на мениджмънта и продажбите.   Г-н Врански е заемал ръководни позиции във...

Цялата статия

КАКВО МОЖЕ ДА НАПРАВИ БИЗНЕСА ВИ ПЕЧЕЛИВШ И РАЗЛИЧЕН БЕЗ ДА СЕ НАЛАГА ДА ИНВЕСТИРАТЕ ДОПЪЛНИТЕЛНИ СРЕДСТВА

Магическата дума! КАКВО МОЖЕ ДА НАПРАВИ БИЗНЕСА ВИ ПЕЧЕЛИВШ И РАЗЛИЧЕН БЕЗ ДА СЕ НАЛАГА ДА ИНВЕСТИРАТЕ ДОПЪЛНИТЕЛНИ СРЕДСТВА ВИКТОРИЯ ЛАЗАРОВА, МАСТЕРМАЙНД КОУЧ ЗА УСПЕХ И КРЕАТИВНО МИСЛЕНЕ   Вървял един свещеник по един път в провинцията и от едната си страна видял невероятна ферма. Всичко било...

Цялата статия
КАКВО МОЖЕ ДА НАПРАВИ БИЗНЕСА ВИ ПЕЧЕЛИВШ И РАЗЛИЧЕН БЕЗ ДА СЕ НАЛАГА ДА ИНВЕСТИРАТЕ ДОПЪЛНИТЕЛНИ СРЕДСТВА

КАКВО МОЖЕ ДА НАПРАВИ БИЗНЕСА ВИ ПЕЧЕЛИВШ И РАЗЛИЧЕН БЕЗ ДА СЕ НАЛАГА ДА ИНВЕСТИРАТЕ ДОПЪЛНИТЕЛНИ СРЕДСТВА

Магическата дума! КАКВО МОЖЕ ДА НАПРАВИ БИЗНЕСА ВИ ПЕЧЕЛИВШ И РАЗЛИЧЕН БЕЗ ДА СЕ НАЛАГА ДА ИНВЕСТИРАТЕ ДОПЪЛНИТЕЛНИ СРЕДСТВА ВИКТОРИЯ ЛАЗАРОВА, МАСТЕРМАЙНД КОУЧ ЗА УСПЕХ И КРЕАТИВНО МИСЛЕНЕ   Вървял един свещеник по един път в провинцията и от едната си страна видял невероятна ферма. Всичко било...

Цялата статия

КАК ДА СЕ ЗАЩИТЯ ОТ (АГРЕСИВНИ) КРЕДИТОРИ

КАК ДА СЕ ЗАЩИТЯ ОТ (АГРЕСИВНИ) КРЕДИТОРИ? адв. Йордан Костов Kreston BulMar       Защитата от кредиторите е жизненоважен проблем на всяко предприятие, тъй като при неправилно проведена или забавена защита предприятието може да остане без активи, с които да осъществява дейността си, а това от своя...

Цялата статия
КАК ДА СЕ ЗАЩИТЯ ОТ (АГРЕСИВНИ) КРЕДИТОРИ

КАК ДА СЕ ЗАЩИТЯ ОТ (АГРЕСИВНИ) КРЕДИТОРИ

КАК ДА СЕ ЗАЩИТЯ ОТ (АГРЕСИВНИ) КРЕДИТОРИ? адв. Йордан Костов Kreston BulMar       Защитата от кредиторите е жизненоважен проблем на всяко предприятие, тъй като при неправилно проведена или забавена защита предприятието може да остане без активи, с които да осъществява дейността си, а това от своя...

Цялата статия

Защо сме на печалба, а нямаме пари

Защо сме на печалба, а нямаме пари? Стефан Василев Kreston BulMar       Невероятно, но факт. Това е напълно възможно за една компания. Нещо повече, можем да сме на печалба и в същото време да имаме недостиг на пари (отрицателен нетен паричен поток).   За да разберем защо това е така трябва да направим...

Цялата статия
Защо сме на печалба, а нямаме пари

Защо сме на печалба, а нямаме пари

Защо сме на печалба, а нямаме пари? Стефан Василев Kreston BulMar       Невероятно, но факт. Това е напълно възможно за една компания. Нещо повече, можем да сме на печалба и в същото време да имаме недостиг на пари (отрицателен нетен паричен поток).   За да разберем защо това е така трябва да направим...

Цялата статия