БРОЙ 08, 2017 XXXIII   вход за абонати  
bg | en           

Експертите съветват



Познавате ли тези 8 съвета за това как да използвате информацията, за да изградите доверие у клиента?

Познавате ли тези 8 съвета за това как да използвате информацията, за да изградите доверие у клиента?  Грант Кардон е бестселър автор на New York Times, автор на книги за бизнес, международен лектор и бизнес иноватор. Кардон притежава няколко компании, включително за бизнес за софтуер и технологии,...

Цялата статия
Познавате ли тези 8 съвета за това как да използвате информацията, за да изградите доверие у клиента?

Познавате ли тези 8 съвета за това как да използвате информацията, за да изградите доверие у клиента?

Познавате ли тези 8 съвета за това как да използвате информацията, за да изградите доверие у клиента?  Грант Кардон е бестселър автор на New York Times, автор на книги за бизнес, международен лектор и бизнес иноватор. Кардон притежава няколко компании, включително за бизнес за софтуер и технологии,...

Цялата статия

ИЗБОРИ ИЛИ РЕШЕНИЯ

ИЗБОРИ ИЛИ РЕШЕНИЯ ?   Виктория Лазарова, личен и бизнес коуч за успех   Доказан експерт в областта на лидерството, иновативно и креативното мислене, създаване на обединени и мотивирани екипи и дълготрайни промени.   Има опит в бизнеса в международни компании, като е заемала мениджърски...

Цялата статия
ИЗБОРИ ИЛИ РЕШЕНИЯ

ИЗБОРИ ИЛИ РЕШЕНИЯ

ИЗБОРИ ИЛИ РЕШЕНИЯ ?   Виктория Лазарова, личен и бизнес коуч за успех   Доказан експерт в областта на лидерството, иновативно и креативното мислене, създаване на обединени и мотивирани екипи и дълготрайни промени.   Има опит в бизнеса в международни компании, като е заемала мениджърски...

Цялата статия

ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯТА. ЗАЩО ДА СЕ ВЪЗПОЛЗВАТЕ ОТ НЕЯ

ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯТА. ЗАЩО ДА СЕ ВЪЗПОЛЗВАТЕ ОТ НЕЯ?   ТАМАРА АРУТЮНЯН УЗУНЯН Управляващ съдружник в ДТ Консулт Експерт по Бизнес Мениджмънт и Риск Мениджмънт от престижен университет в Милано. Работи с международни компании, както в България, така и в чужбина. Владее италиански, английски,...

Цялата статия
ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯТА. ЗАЩО ДА СЕ ВЪЗПОЛЗВАТЕ ОТ НЕЯ

ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯТА. ЗАЩО ДА СЕ ВЪЗПОЛЗВАТЕ ОТ НЕЯ

ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯТА. ЗАЩО ДА СЕ ВЪЗПОЛЗВАТЕ ОТ НЕЯ?   ТАМАРА АРУТЮНЯН УЗУНЯН Управляващ съдружник в ДТ Консулт Експерт по Бизнес Мениджмънт и Риск Мениджмънт от престижен университет в Милано. Работи с международни компании, както в България, така и в чужбина. Владее италиански, английски,...

Цялата статия

Качествени кадри в България ще има, ако бизнесът влезе в образованието

Качествени кадри в България ще има, ако бизнесът влезе в образованиетот Доц. д-р Наталия Футекова е управляващ съдружник в „И Ар Пи България" ООД (ERP.BG) - една от водещите български компании за разработка на бизнес софтуер. Тя съчетава успешно предприемаческата кариера в сферата на технологиите с...

Цялата статия
Качествени кадри в България ще има, ако бизнесът влезе в образованието

Качествени кадри в България ще има, ако бизнесът влезе в образованието

Качествени кадри в България ще има, ако бизнесът влезе в образованиетот Доц. д-р Наталия Футекова е управляващ съдружник в „И Ар Пи България" ООД (ERP.BG) - една от водещите български компании за разработка на бизнес софтуер. Тя съчетава успешно предприемаческата кариера в сферата на технологиите с...

Цялата статия

Маркетинг на контекста: Следващата стъпка след съдържанието

Маркетинг на контекста: Следващата стъпка след съдържанието   Ангел Станев е маркетинг експерт към EXPERTS.bg и в качеството си на такъв провежда обучения и консултира брандове. Има опит в международни среди по отношение на ефективно взаимодействие с мениджъри по продажбите, маркетингови агенции,...

Цялата статия
Маркетинг на контекста: Следващата стъпка след съдържанието

Маркетинг на контекста: Следващата стъпка след съдържанието

Маркетинг на контекста: Следващата стъпка след съдържанието   Ангел Станев е маркетинг експерт към EXPERTS.bg и в качеството си на такъв провежда обучения и консултира брандове. Има опит в международни среди по отношение на ефективно взаимодействие с мениджъри по продажбите, маркетингови агенции,...

Цялата статия

6 идеи за бизнес с ограничен маркетинг бюджет

6 начина да използвате емоциите в маркетинга   Саша Давидова, маркетинг експерт СЪДРУЖНИК В "EXPERTS" Ltd., гр. София Саша Давидова извършва експертни консултации и обучения по маркетинг към EXPERTS.bg. Има две бакалавърски степени, съответно по „Маркетинг" в департамент „Икономика" и „Реклама" в...

Цялата статия
6 идеи за бизнес с ограничен маркетинг бюджет

6 идеи за бизнес с ограничен маркетинг бюджет

6 начина да използвате емоциите в маркетинга   Саша Давидова, маркетинг експерт СЪДРУЖНИК В "EXPERTS" Ltd., гр. София Саша Давидова извършва експертни консултации и обучения по маркетинг към EXPERTS.bg. Има две бакалавърски степени, съответно по „Маркетинг" в департамент „Икономика" и „Реклама" в...

Цялата статия

Защо инфлуънсърите са следващият хит в маркетинга

Защо инфлуънсърите са следващият хит в маркетинга   Д-р Любен Станев Лалев е експерт по брандинг и маркетинг от EXPERTS.Ltd /Experts.bg/. Той е от групата на практиците и е с над 25- годишен опит, като собственик на няколко бизнес структури. Създател е на брандове като „DIPLOMAT“, „TERMOMAX“, „BRAVISSIMO“ и...

Цялата статия
Защо инфлуънсърите са следващият хит в маркетинга

Защо инфлуънсърите са следващият хит в маркетинга

Защо инфлуънсърите са следващият хит в маркетинга   Д-р Любен Станев Лалев е експерт по брандинг и маркетинг от EXPERTS.Ltd /Experts.bg/. Той е от групата на практиците и е с над 25- годишен опит, като собственик на няколко бизнес структури. Създател е на брандове като „DIPLOMAT“, „TERMOMAX“, „BRAVISSIMO“ и...

Цялата статия

Ползите на продуктите мотивират клиентите да ги купят

Ползите на продуктите мотивират клиентите да ги купят   Виктор Врански е управител на консултантска фирма Вижън Т ЕООД.   Вижън Т ЕООД е специализирана в провеждане на тренинги, коучинг и консултиране в областта на мениджмънта и продажбите.   Виктор Врански е заемал ръководни позиции във...

Цялата статия
Ползите на продуктите мотивират клиентите да ги купят

Ползите на продуктите мотивират клиентите да ги купят

Ползите на продуктите мотивират клиентите да ги купят   Виктор Врански е управител на консултантска фирма Вижън Т ЕООД.   Вижън Т ЕООД е специализирана в провеждане на тренинги, коучинг и консултиране в областта на мениджмънта и продажбите.   Виктор Врански е заемал ръководни позиции във...

Цялата статия

Ако искаш да си успешен започни да се държиш като такъв

Вземи решение, иначе други ще вземат решение за теб!   Тошко Савов е един от малкото българи в Германия, които са се издигнали до високите етажи на световния бизнес. Той се занивава с продажби вече 24 години и за това време е утвърдил името си в компании като Rainbow, Philips, Saeco и Kaercher. Обучил е лично над 3500...

Цялата статия
Ако искаш да си успешен започни да се държиш като такъв

Ако искаш да си успешен започни да се държиш като такъв

Вземи решение, иначе други ще вземат решение за теб!   Тошко Савов е един от малкото българи в Германия, които са се издигнали до високите етажи на световния бизнес. Той се занивава с продажби вече 24 години и за това време е утвърдил името си в компании като Rainbow, Philips, Saeco и Kaercher. Обучил е лично над 3500...

Цялата статия

ПОЛЗАТА ОТ КРЕАТИВНОСТТA В ИНОВАЦИИТЕ

ИТ ИНОВАЦИИ В БИЗНЕСА ПОЛЗАТА ОТ КРЕАТИВНОСТТA В ИНОВАЦИИТЕ   Може би всички ние свързваме думата креативност с изкуство, музика, книги и всички други дейности, в които хората влагат чувства, талант и страст. Нека сега да разгледаме „креативността“ от гледната точка на бизнеса и как всъщност...

Цялата статия
ПОЛЗАТА ОТ КРЕАТИВНОСТТA В ИНОВАЦИИТЕ

ПОЛЗАТА ОТ КРЕАТИВНОСТТA В ИНОВАЦИИТЕ

ИТ ИНОВАЦИИ В БИЗНЕСА ПОЛЗАТА ОТ КРЕАТИВНОСТТA В ИНОВАЦИИТЕ   Може би всички ние свързваме думата креативност с изкуство, музика, книги и всички други дейности, в които хората влагат чувства, талант и страст. Нека сега да разгледаме „креативността“ от гледната точка на бизнеса и как всъщност...

Цялата статия