Брой 04, 2019 LII   вход за абонати  
bg | en           

3 МОЩНИ МАРКЕТИНГОВИ СЪВЕТА


3 МОЩНИ МАРКЕТИНГОВИ СЪВЕТА

 

 

 

 

Саша Давидова, маркетинг експерт 

СЪДРУЖНИК В "EXPERTS" Ltd., гр. София

Саша Давидова извършва експертни консултации и обучения по маркетинг към EXPERTS.bg. Има две бакалавърски степени, съответно по „Маркетинг" в департамент „Икономика" и „Реклама" в департамент „Визуални изкуства" към НБУ. Магистърската и степен е по „Счетоводство и одитинг", със специализация „Одитинг", департамент „Икономика", към същия университет. Понастоящем е докторант по брандинг и маркетинг към УНСС.

ТРИ МОЩНИ МАРКЕТИНГОВИ СЪВЕТА, СВЪРЗАНИ С АКТИВИРАНЕТО НА ВАШИЯ ИМЕЙЛ МАРКЕТИНГ; 

СЪБИТИЯТА, КОИТО ПРОВЕЖДАТЕ И ПЕРСОНАЛИЗАЦИЯТА НА ВАШИЯ БИЗНЕС. 

1. АКТИВИРАЙТЕ СВОЯ ИМЕЙЛ МАРКЕТИНГ

Имейл маркетингът е основата на ефективните маркетингови стратегии за електронна търговия, защото тя все още е един от най-добрите начини за влияние върху клиентите ви и убеждаването им да купуват повече.

Също така, с имейли поддържате връзка с клиентите си и можете да им изпращате полезна информация, за да им продавате продуктите си. Можете да използвате целеви страници за всяка от кампаниите си за електронна поща. Това ви дава място за събиране на подходящо съдържание, предоставя специфична целева страница за посетителите и много по-лесно проследява кликванията, за да се прецени успехът на кампанията ви.

Освен това, можете да вградите няколко връзки и да проследите всяка от тях, за да видите кои читатели кликват. Съветвам ви да завършвате с ясна покана за действие („обадете се сега” или „кликнете, за да купите”).

2. ПРАВЕТЕ СЪБИТИЯ

При планирането на маркетинговите събития и кампании ви препоръчвам: 

Обучавайте аудиторията си. Хората търсят експерти от индустрията, за да им помогнат с обучения. Може да организирате малко и нискобюджетно събитие, от сорта на закуска с кафе, чай и кроасани с вашите клиенти или годишна технологична конференция –  и двете са събития, макар и с различен мащаб, където имате възможност да дадете полезност на аудиторията ви. Важно е по време на него да споделите информация, с която да спечелите доверието им и да улесните клиентите си да работят с вас.

Важно е също да рекламирате вашите събития лично (маркетинг от уста на уста) и в социалните медии. Причината е, че можете да имате чудесни оратори и сесии, но ако никой не знае за вашето събитие, работата ви може да бъде загубена. Затова, насърчете служителите си да споделят съобщения за събитията ви, чрез социалните си профили. Отворете всички маркетингови възможности, защото до 10% от присъствието на гостите идва от неочаквани източници.  

3. ПЕРСОНАЛИЗИРАЙТЕ

Персонализацията е много добра форма на маркетинг, тъй като никой не иска да харчи пари за безлични компании. Според проучвания, 60% от маркетинговите предложения на компанията идват директно от анонимен изпращач, чието име не се появява в имейла. Клиентите не обичат да получават безлични електронни писма, а подписът и името са по-лични. Идеята е фирмата ви да бъде упомената заедно с подходящ представител – „лице” на вашия бизнес. Затова, не подписвайте маркетинговите си имейли само с името на фирмата си или от „маркетинговия екип”. Персонализирайте, също посланията си към вашите клиенти. Всеки малък детайл от тази персонализацията прави клиентите ви да се чувстват специални.

За още маркетинг съвети, конкретно във вашата област,  пишете на office@experts.bg или позвъните на 0879222434.

Д-р Саша Давидова, 
Маркетинг експерт – www.experts.bg 

 


 
    Share