БРОЙ 6, 2018 XLIII   вход за абонати  
bg | en           

3 еМАРКЕТИНГ СЪВЕТА


3 еМАРКЕТИНГ СЪВЕТА

 

 

Саша Давидова, маркетинг експерт 

СЪДРУЖНИК В "EXPERTS" Ltd., гр. София

Саша Давидова извършва експертни консултации и обучения по маркетинг към EXPERTS.bg. Има две бакалавърски степени, съответно по „Маркетинг" в департамент „Икономика" и „Реклама" в департамент „Визуални изкуства" към НБУ. Магистърската и степен е по „Счетоводство и одитинг", със специализация „Одитинг", департамент „Икономика", към същия университет. Понастоящем е докторант по брандинг и маркетинг към УНСС.

„еМаркетингът” е процесът на действие за налагане на определена марка в интернет. Ето 3 съвета как да подобрите своя еМаркетинг.

1. ИНТЕГРИРАЙТЕ КРАТКИ ПОСЛАНИЯ ОНЛАЙН

Вземете най-популярните публикации във Facebook или тези, за които се чувствате компетентни и ги използвайте за разработване на публикации в блогове. Не е 

необходимо да пишете три страници, дори не трябва да пишете повече от три абзаца. 

Сет Годин е един от най-успешните блогъри в света на маркетинга и пише в параграфи от две до три изречения. Той е майстор в изразяването на идеи, които са провокирани и лесни за четене. 

Друг начин да получите идеи е да коментирате нещата, които четете, като блогове и бюлетини на други хора, медийни публикации и всичко друго, което е от значение за вашия бизнес. Вие вече сте погълнати от съдържанието и вероятно имате мнение, когато го четете, затова продължете да коментирате свързани новини с вашата индустрия. 

Едно от предимствата на коментирането е, че хората ще започнат да разпознават вашето име. Другото е, че ви дава материал за публикация. 

Използвайте Meddle, за да подпомогнете публикациите си в блоговете и ги споделяйте и коментирайте в социалните медии.

2. НАПРАВЕТЕ СТРАНИЦАТА СИ ПОЛЕЗЕН РЕСУРС 

През последната година Facebook прави бавно алгоритмични промени, които ограничават броя на хората, които виждат страницата ви във Facebook. Можете да използвате тези алгоритми в своя полза, като направите страницата  си полезен ресурс за потребителите. 

Създайте страница, на която вашите клиенти ще се радват, чрез публикации, които обучават, забавляват, вдъхновяват и информират, за да достигнат до целевата ви аудитория. 

3. УПРАВЛЯВАЙТЕ ВРЕМЕТО СИ ЕФЕКТИВНО 

Колко време отделяте за създаване на публикации в сайта? Изпращате ли имейли? 

Дори, ако имате добра представа за това къде прекарвате по-голямата част от времето си, пак може да установите, че нямате достатъчно часове в деня си, за да свършите ангажиментите си. Управлението на времето е голямо предизвикателство. Затова опитайте инструмента за проследяване на времето, като „RescueTime”, за да подобрите ежедневната си производителност и да отделите повече време на областите, които най-много се нуждаят от това. „RescueTime” е чудесно средство за проследяване на времето. Например, да речем, че прекарвате много време за комуникация на вашата марка във Facebook и Twitter, но не виждате много резултати. В същото време, вашите имейл маркетингови кампании дават по-добри резултати. С помощта на RescueTime може да регулирате дневния си график, така че да отделите повече време за имейл маркетинга и да видите дали това води до повече продажби. Не забравяйте, че успехът на дигиталния маркетинг зависи от трафика в социалните медии, блога и електронната поща. Ако пренебрегнете някое от тях, цялата ви стратегия може да пострада.  

Това бяха моите 3 еМаркетинг съвета. Ние, от дигиталния екип на експертите по маркетинг можем да Ви помогнем да създадете и внедрите еМаркетинг стратегия за вашия бизнес. За контакти: office@experts.bg и 0879 222 434. 

Саша Давидова,
Маркетинг експерт – Experts.bg

 


 
    Share