Брой 9, 2018 XLV   вход за абонати  
bg | en           

„BAAwards 2018 – БАРкод на успеха“ 44 кампании участваха в конкурса за наградите на Българската асоциация на рекламодателите


„BAAwards 2018 - БАРкод на успеха" 44 кампании участваха в конкурса за наградите на

Българската асоциация на рекламодателите  В юбилейната гала вечер - 10 години от създаването на БАР и 5годишнина на BAAwards- бяха отличени 12 бизнес и студентски маркетингови кампании

10 октомври 2018 Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обяви резултатите от петото издание на конкурса „BAAwards'2018-БАРкод на успеха": 44 подадени кампании, 12 отличени, заедно с включената за първи път тази година, студентска награда.

След трудна селекция журито определи победителите в „BAAwards'2018-БАРкод на успеха" в следните категории:

·         „Нов продукт": кампания „HEINEKEN 0.0 - Сега можеш" Компания: Загорка АД  /Виктория Мадемова-индивидуална награда

·         „Нов продукт": кампания „VICKS - №1 бранд в света при простуда и грип вече в България" Компания: Актавис ЕАД

·         „Новa услуга": кампания Жилищен кредит „Безлихвен край" Пощенска банка ·         "Активиране на бранд": кампания „Почисти и разкраси с Cif" Компания: Unilever България / Никол Богданова-индивидуална награда

·         Активиране на бранд": кампания „Decathlon - Пътят към Малта" Компания: Декатлон България  

·         Второ място в категория "Активиране на бранд": кампания „Добри заеми, добри приятели" Компания Мениджмънт Файненшъл Груп АД 

·         "Корпоративна социална отговорност и спонсорства": „Мога там, искам тук" Компания: TELUS International Europe

  ·         „Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара": кампания „Фини кори, фини творби" Компания: Белла България /Нели Стефанова-индивидуална награда

·         „Корпоративен ребрандинг" : кампания „Мтел става А1" Компания: А1 България ЕАД   ·         „Продуктов ребрандинг": кампания „Загорка- Доброто Тук" Компания: Загорка АД        ·         Студентска награда:

1во място: Кампания „URBNICE-BORN REBEL", Пускане на пазара на нов брандиран продукт в съществуваща категория, сектор „Храни, вода и безалкохолни напитки" / Деница Раднева, Нов български университет

             2ро място: Кампания „TeTrade - Учи.  Инвестирай. Постигай. Повтаряй.“, Пускане на пазара на нов      брандиран  продукт или услуга в съществуваща категория, сектор „Банки и небанкови  финансови услуги“/Борислава Стоименова, УНСС

На гала церемонията в клуб „JoyStation” с водещи актьорът Павел Владимиров и Кристияна Милева, студент по „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“ в Нов български университет, изпълнителният директор на БАР,

г-н Росен Мисов, сподели: 

“BAAwards’2018 стана емблематичен не само с броя кампании - 44, но и с новата студентска награда, с високото качество и успешното разшифроване на „БАРкода на успеха“, което ще обобщим в уникално ноу-хау, важно за професионалистите в сектора. Тази година е специална, защото отбелязваме растеж не само в качеството, но и в годините-10 години от създаването на Българската асоциация на рекламодателите и 5 години BAAwards. Радвам се, че днес на нашия рожден ден, събираме живата история на асоциацията в лицето на създателите, рекламодателите, маркетолозите и много свързани с рекламата приятели и нашето бъдеще-студентите. Вярваме, че конкурсът BAAwards’2018 ще им даде пример и надежда за успешна реализация в България.”

Подробна информация за конкурса BAAwards и отличените кампании, може да прочетете на „BAAwards 2018’ – Баркод на успеха“

 

За БАР:

Българска асоциация на рекламодателите (БАР) е  учредена в началото на 2008г. Едни от основните цели на асоциацията са повишаване ефективността на инвестициите в рекламата, въвеждане и развитие на стандарти за отговорна и етична комуникация към потребителите.

Мисия на БАР е да насърчава професионализма в маркетинговите комуникации, да утвърждава високи професионални стандарти, да споделя българските постижения, да развива ноу-хоу и практическо обучение на специалисти и студенти.

От 2014 година асоциацията отличава компаниите реализирали най-успешни и иновативни маркетингови стратегии през предишната година с наградите BAAwards, които вече се утвърдиха като нейна запазена марка.

Добрият маркетолог умее да разшифрова кода на пазара и на потребителските нагласи, за да избере най-ефективните подходи, които водят до успех. БАР отличава екипите, които успяват да разшифроват пазарните тенденции и потребителски нагласи и да ги превърнат в успешни кампании, белязани с “Баркод на успеха“- слоганът на BAAwards 2018.

Повече информация за организацията може да намерите на: http://www.baa.bg/